Isnin, April 20, 2009

Orang Muda..Bangunlah!!

Salam..dh lama saya tk mcatat di blog sdiri.Maklumlh, keja byk berjela2..klau ckp mesti org tk caya.klau dulu blhla relaks skt..tp kt tmpt baru ni keja mmg tk pernah stop..pendek kata bekerja sepanjang tahun.kecuali waktu hari cuti & balik dr keja la. tp kekadang tu, balik keja sibuk dgn prjumpaan puteri la,prjumpaan dgn belia la, dgn team bola tampar la.mcm2 lg la..
Tp hari ni dpt relaks skt je sbb bos besar tkde..tp bos kecik ada.nk tk nk,keja tetap ada lagi.
Berbalik kita dgn cerita politik skrg.Mcm2 fed-back dr b'bagai lapisan org..ade yg kata politik ni nk mnuju ke hancuran,ade yg kata politik ni nk buat perubahan sejak Najib pegang la.mcm2 lagi.Tp sebagai org politik,kita kena amik inisiatif & telah bersedia untuk memikirkn ttg keadaan politik skrg. Dgr2nya pg ni PKR akn buat rusuhan di Seri Negeri..pg2 buta lagi FRU dh bsedia dpn seri negeri utk mengelak sebarang kemungkinan apa yg bakal blaku.
Wahi org muda,fikir2kn la..keadaan negara skrg..sgt2 memerlukan kekuatan,buah fikiran & kerjasama dr golongan muda spt kita..fikirkn lah!!

3 ulasan:

Awanama berkata...

habuk pun tak ada, penat je datang ramai2,PKR cakap je lebih

Awanama berkata...

salam..
let's back to basic..perjanjian kita dgn Allah ..dlm solat..innasolati wannusuki wamahyaya..wamamaati..lillahirabbila'lamin..hidup kerana Allah,kerana Islam agama Allah..hentikanlah perjuang bangsa yg ternyata sia2..marilah perjuang Islam di dalam parti Islam..
fikir2kan ..renung2kan..
wat solat istikharah..

emysamsudin berkata...

hmmm.... esok masih ada.... jgn x tau.. pembangkang ni memang nak negara dan negari kita ni jadi macam apa yang berlaku di Patayya.
Nauzubillah..
kawan saya yang bijak berfikir pun sms pagi td menyatkan kekesalan ttg perangai pembangkang yang menyusahkan org awam....
niza...hang jangan ikut perangai depa k...