Khamis, September 11, 2008

Salam

Salam..haiii (nada mengeluh) smlm amik houf-day sbb tiba2 badan rsa tk sedap(ingatkn ngandung..heheheh!) g klinik maka dptlah MC. Tiba2 je bdan jd panas sgt2.sing2 tido pun pkai converter.hr ni pun sbenarnya masih demam lg,tp kuatkn semangat pegi keja.
Smlm juga dpt brita ada maj. buka puasa kt rmh CM dgn Pak Lah.tp sedihnya tk dpt jemputan pun.maklumlh aku ni bkn pu3 bhgn lg,tp aku masih AJK Pu3 Negri tau.tkpelh,bkn lupa maybe dorng tk prasan kot.
Hari ni juga dpt tahu yg diri ni akan ditukarkan ke jabatan lain.sbb kt UTeM ni skrg tgh "reshuffle" scr besar2an.So, nk tknk..kna redha jelah kemana diri ni dhantar.tarikh lapor diri kt tmpt baru ialah 15hb ni,tp jabatan ni minta tangguh dulu pemergian aku ke sana.maklum lah aku ni org penting kt jabatan ni,sbb dlm ramai2 staf kt sini..kira aku lah yg paling senior kt sini..hehehhe! betapa berharganya diriku ini..

Tiada ulasan: